  • Data: 2006-05-10 10:03:06
    Temat: Re: Germanos nie odpowiada za to co sprzedaje?
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:p2h8j3-rup.ln1@ziutka.router...

    > To jeszcze raz i wyraźnie: co jest uszkodzone według tej ekspertyzy,
    > telefon czy akumulator (ewentualnie oba)?
    >
    > Jeśli telefon to co innego i myślę że możesz zacząć od kontaktu z
    > Federacją Konsumentów (patrz google.com), gdzie powiedzą co z tym zrobić
    > dalej (ewentualna mediacja a jeśli z niej nici to do sądu).

    Uszkodzona jest bateria (lecz nie dlatego, że wyeksploatowana) bo podobno
    mógł powstać w środku zimny lut. Tak mi powiedzieli
    w autoryzowanym serwisie. Po prostu nie daje oznak życia. Czytuję... tak
    jakby podłączyć deskę do amperomierza i opór będzie w nieskończoności...
    Skontaktuję się zatem z Federacją Konsumentów. Zobaczę co mi powiedzą.
    WIELKIE DZIĘKI
    Wojtek