eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGermanos nie odpowiada za to co sprzedaje? › Re: Germanos nie odpowiada za to co sprzedaje?
  • Data: 2006-05-10 07:00:31
    Temat: Re: Germanos nie odpowiada za to co sprzedaje?
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Czyli de facto nie telefon jest uszkodzony a sama bateria?
    >
    >> dał mi 1/2 roku gwarancji na baterię i oni się od tego uchylają. Czy mają
    >> rację? Jeśli nie to co dalej mam robić?
    >
    > Nie mają racji powołując się na gwarancję skoro reklamowałeś jak rozumiem
    > z tyt. niezgodności z umową. Formalnie możesz brnąć dalej oddając sprawę
    > np. do sądu, ale w któryms momencie zapewne zostanie podniesiony art.4 u.
    > 3. "W przypadkach nieobjętych ust. 2 domniemywa się, że towar konsumpcyjny
    > jest zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju
    > towar jest zwykle używany, oraz gdy jego właściwości odpowiadają
    > właściwościom cechującym towar tego rodzaju." i wtedy MZ na dwoje babka
    > wróżyła, bo jednak akumulatory mają dość ograniczoną trwałość.
    >
    > Ja bym kupił nowe aku i dał sobie z tym wszystkim spokój.
    >

    Z tym akumulatorkiem jest tak, że działał bez zarzutu, bo trzymał 10 dni. W
    pewnym momencie telefon się wyłączył i nie dał się włączyć. Ekspertyza
    wykazała, że jest trwałe uszkodzenie elektryczne i nie powstało z winy
    użytkownika.
    Myślę, że nie jestem pierwszą osobą którą olali patrząc na kontakty z nimi.
    Dlatego zależy mi, aby sprawę doprowadzić do końca.
    Czy macie jakieś propozycje jak sprawę pokierować?
    Wojtek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1