eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGermanos nie odpowiada za to co sprzedaje? › Germanos nie odpowiada za to co sprzedaje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "wojtaszek" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Germanos nie odpowiada za to co sprzedaje?
    Date: Tue, 9 May 2006 16:33:34 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <e3q988$pfa$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.251.18
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1147185224 26090 195.205.251.18 (9 May 2006 14:33:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 May 2006 14:33:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:386187
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Nabyłem telefon w firmie Germanos. Po 1,5 roku padł. Gwarant dał na ten
    telefon 1 rok. W sklepie powiedziano mi, że mogą go naprawić, ale odpłatnie.
    Wystąpiłem z żądaniem naprawy telefonu w ramach praw przysługujących mi na
    podstawie umowy konsumenckiej. W odpowiedzi dostałem pismo, abym dokonał
    ekspertyzy, czy usterka nie powstała z winy użytkownika. Taką ekspertyzę
    przedstawiłem. Zapłaciłem za nią 25zł, a wynikało z niej że padła bateria i
    nie z winy użytkownika. Germanos przyjął ekspertyzę i odpisał, że gwarant
    dał mi 1/2 roku gwarancji na baterię i oni się od tego uchylają. Czy mają
    rację? Jeśli nie to co dalej mam robić?
    dzięki za podpowiedzi
    Wojtek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1