  • Data: 2004-01-26 10:37:42
    Temat: Falszywe zeznania ?
    Od: "pawel" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Opisze bardzo krotko sprawe..

    Pewnego dnia. Bylem na uczelni, zostawilem kurtke przed sala, w sklepe potem
    skojarzylm ze nie mam portfela.. bylo w nim 9zl i wszystkie domuknety, po
    przekopanie mieszkania udalem sie na policje.. opowiedzialem co i jak, i
    stwierdzili ze to kradzez... naturlanie nie podawalem nawet kogo podejrzewam..
    tylko opowiedzalem co robilem caly dzien.. i ze najprawdowpodoniej ktos mi to
    zakosil na tym korytarzu... tak wiec zlozylem zeznania... podpisalem papierek
    o falszych zeznaniach..... po czym na drugi dzien okazalo sie ze portfel sie
    znalazm z kurtce kolegi z meiszkania... musial go tam wlozyc... udalem se na
    policje i powiedzialem ze dzisiaj rano znalazlem portfel przed domem.. bez 9
    zl.. ale ze wszystkim w srodku... policjant przyjal zeznania.. i malo byc po
    wszystkim...

    jednak dzisiaj zjawil sie pan policjant bo nie dostal tych drugich zeznan. ze
    juz portfel mam i zaczal drazyc... w koncu zapytal ze ja zgubilem ten portfel
    czy m go ukradli bo to malo prawdopodobone.... i ze to by sprawe ulatwilo
    gdybym go zgubil tylko i znalzl... skoro tak przyznalem sie i powiedzialem ze
    tak naprawde znalzelm go w mieszkaniu... nie byl zachwycony... ale nic ne
    powiedzial to wszystko..

    Teraz moje pytanie... poniewaz pierwsze zeznania skladalem w nieswiadomosci o
    tym ze portfel jest w mieszkaniu bylem przekonany o tym ze zostal
    skradziony... , natomiast drugie zeznania juz swiadomie sklamale.. ze ktos mi
    go podrzucil............. i tu sie pojawia sprawa Skladanie Flaszywych Zenan.

    czy w tej sytuacji grozi mi jakas opowiedzialnosc karna ?

    dziekuje z gory za odpowiedz.