  • Data: 2004-01-26 20:55:23
    Temat: Re: Falszywe zeznania ?
    Od: "Anzelmo" <a...@i...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bv3to2$ma5$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Anzelmo" <a...@i...o2.pl> napisał
    > w wiadomości news:bv3sq7$j19$1@news.onet.pl

    > W usenecie pisanie WIELKĄ CZCIONKĄ oznacza KRZYK.
    > Jeśli czegoś nie znasz to nie zabieraj głosu na ten
    > temat gdyż się *ośmieszasz* .

    To fakt, do trybu "CAPS LOCK ACTIVE" jeszcze nie przeszedłeś.
    A co oznaczają wykrzykniki w usenecie?
    Oswieć mnie, człowieka starej daty, który nie zna dokładnie usenetowego
    języka, gdyż (ładne słowo - "gdyż" :)) ; fajnie go używasz) nie chcę się
    ponownie "ośmieszyć".

    > Tak, ale w sumie to *dlaczego zapytałeś* ?, to jest
    > istotne. Czyżbyś był *homoniepewny* ? (także zapytałem)

    Wiesz co? Ty chyba jestes po prostu głupi, ot co. :))))

    > Nie mam z tym problemów.

    To przykre.

    > I to jest oznaka prostactwa i nieokrzesania. LOL

    Twoje wypowiedzi są znakiem arogancji, prostactwa, nieokrzesania i agresji.
    Kwestia wychowania.
    Zajrzyj czasem do słownika języka polskiego (to taka książka). Na początek
    sprawdź hasła: "kpić" i "ośmieszyć się".