  • Data: 2004-01-26 20:36:14
    Temat: Re: Falszywe zeznania ?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anzelmo" <a...@i...o2.pl> napisał
    w wiadomości news:bv3sq7$j19$1@news.onet.pl

    > Nie krzycz. Pracuj nad sobą, nerwy ci puszczają.

    W usenecie pisanie WIELKĄ CZCIONKĄ oznacza KRZYK.
    Jeśli czegoś nie znasz to nie zabieraj głosu na ten
    temat gdyż się *ośmieszasz* .

    > Nie wiem, dlatego zapytałem.
    > Chyba czytałeś? Nie rozumiesz? Nie sztuką jest... :)

    Tak, ale w sumie to *dlaczego zapytałeś* ?, to jest
    istotne. Czyżbyś był *homoniepewny* ? (także zapytałem)

    > A kpisz? No to łatwo ci to przychodzi

    Nie mam z tym problemów.

    > Nie pozdrawiam

    I to jest oznaka prostactwa i nieokrzesania. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Alkohol konserwuje wszystko, z wyjątkiem: tajemnic i honoru."