  • Data: 2005-01-06 09:38:31
    Temat: Eksmisja
    Od: "Krzysiek " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam problem ;) - ale poważnie, tak sie głowie od pewnego czasu nad mechanizmem
    eksmisji, a dokładnie: jeżeli jestem studentem i mieszkam na stancji u pewnej
    przesympatycznej Pani (nie jestem zameldowany ), ostatni dowiedziałem się ze
    Pani nie regulowała opłat od października, no i przyszło pismo, że te opłaty
    trzeba uregolować w ciągu 14 dni, jeżeli nie to: jeśli Pani zamieszkuje
    mieszkanie prawnie (co to znaczy? z posiadanych informacji mieszka tu od
    urodzenia, czyli pewno prawnie) to bedzie sprawa, a jeli bezprawnie to
    eksmisja, no i teraz sedno sprawy, jeżeli doszło by do eksmisji czy komornik
    może zająć również moje rzeczy np. komputer?!? czy moich nie rusza a
    przyczepia się włąścicielki mieszkania?

    P.S. Bardzo bym prosił o odpowiedź i radę, bo jak moje rzeczy tezż może
    komornik zająć to trzeba się przygotować na ewakuację :)

    Z góry wielkie dzięki.