  • Data: 2005-01-06 20:51:47
    Temat: Re: Eksmisja
    Od: "chres37" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pewnie. nawet w szczegolnosci takiej sytuacji, bo jezeli chodzi o np.
    > wynajmowanie studentom to sa tam jakies zastrzezenia (przy akademikach
    > etc..
    > odsylam po szczegoly do ustaw)
    >
    > a co do ewentuanego zabezpieczania się to trudno mi wskazac jakikolwiek
    > sposob. niektorzy praktykowali np. wypowiedzenie in blanco ze strony
    > najemcy
    > (ktorego obostrzenia nie dotycza). wlasciciel wstawial okreslona date w
    > wypowiedzeniu i po klopocie, ale imho jest to czynnosc pozorna badz
    > sluzaca
> [...]

    cóż , chyba musimy sobie pogratulować prawa jakie nam uchwalili nasi
    wspaniali posłowie i pozostaje tylko liczyć na szczęście lub "dobrą wolę "
    ze strony ewentualnego podnajemcy (już nie chcę nawet pytać o sytuację gdy
    miałby on jeszcze małe dzieci etc.) a może lepiej wynająć "na dziko"- i w
    razie takich problemów mieć te przepisy po prostu w d....
    ch37