  • Data: 2007-08-14 08:00:42
    Temat: Dziecko w foteliku z przodu samochodu.
    Od: iks_men <1...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Powiekszyła mi sie rodzina i nie mieszcze sie z fotelikami na tylnym
    siedzeniu samochodu. Narazie nie wchodzi w rachubę zmiana samochodu.
    Czy mogę w takim razie wozić trzylatka w foteliku ale na przednim
    siedzeniu samochodu? Czy może być z tym problem podczas kontroli drogowej?
    Dodam że kilka razy widywałem dzieci w fotelikach w dostawczakach, które
    mają 2-3 miejsca siedzące, czy to jakieś wykroczenie czy dozwolone jest
    przewożenie dzieci w ten sposób?
    Prosze o jakieś namiary na przepisy to regulujące, bo sam nie potrafie
    się do nich dokopać.

    Dziekuję i pozdrawiam.
    iks_men