  • Data: 2007-08-14 23:57:39
    Temat: Re: Dziecko w foteliku z przodu samochodu.
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytałem sobie pod tym kątem PoRD, ale nie bardzo rozumiem o co chodzi z
    > tym 'specjalnym' fotelikiem ochronnym w art. 45.2 punkt 5.
    > Wszędzie wcześniej jest mowa o foteliku ochronnym, a w tym konkretnym
    > punkcie zabrania się przewożenia na przednim siedzeniu dziecka do 10 lat
    > poza 'specjalnym' fotelikiem ochronnym.
    > Więc moge na przodzie przewozić dziecko na foteliku, na którym do tej
    > pory jezdził z tyłu, czy musi to być jakiś 'specjalny' fotelik?

    wozilem moja córkę [miala wowczas 2 lata] w foteliku normalnym [nie dla niemowlat bo
    ten sie inaczej mocuje]
    na przednim siedzeniu z poduszką
    kilka razy byłem kontrolowany i nigdy nikt nei czepiał się tego. sprawdzali tylko czy
    jest fotelik i zapiete pasy

    na fotelikach neimowlecych [tych mocowanych przeciwnie do kierunku jazdy] jest
    ostrzezenie zeby nei montowac ich na przednim fotelu gdy jest poduszka włączona.

    z doświadczenia lepiej dziecko wozić z przodu gdy sie jedzie samemu z małym dość
    dzieckiem niż gdzieś z tyłu
    masz dziecko pod kontrola bez robienai dziwnych manewrow gdy sie zacznie cos dziac

    Piotr Żebrowski