  • Data: 2007-03-04 20:48:49
    Temat: Dziecko do sądu
    Od: "Tata" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jestem po rozwodzie, mam zasądzone alimenty na mojego syna, ale nie jestem
    pozbawiony praw rodzicielskich. Syn mój, po śmierci mojej teściowej
    odziedziczył spółdzielcze mieszkanie własnościowe, oczywiście po
    wcześniejszym przeprowadzonym postępowaniu spadkowym. Całkiem niedawno,
    siostra mojej byłej zony wniosła do sądu pozew przeciwko mojemu synowi (10
    lat) prawdopodobnie o odstępne.
    Nie znam szczegółów sprawy, a nie chcę być w nią wplątany, zwłaszcza, że
    ostatnio otrzymałem wezwanie do sądu.
    Czy płacąc alimenty jestem zwolniony z dodatkowych roszczeń wobec mojego
    dziecka od osób trzecich, czy nie ?? Jeśli oczywiście dziecko decyzja sądu
    pozostaje przy matce
    Zwłaszcza, że mieszkaniem tym "opiekuje" się wyłacznie moja była żona -
    czerpiąc z tego korzyści.
    Co mnie może czekać, jeśli się jednak stawię na tej rozprawie ??

    pozdrawiam