  • Data: 2006-10-27 16:22:21
    Temat: Działalność gospodarcza
    Od: "Łukasz" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie w zwiazku z wlasna dzialalnoscia gospodarcza. Zastanawiam sie
    czy w przypadku kiedy mialbym na reke, zalozmy, dostac 1100 zl, to czy to
    sie w ogole oplaca robic... w porownaniu ze zwykla umowa o prace. Zeby
    zalozyc wlasna dzialonosc musze wydac ok 250 zl, a z moich obliczen ( nie
    wiem, moze blednych ) wynika ze koszty pracodawcy przy takiej kwocie sa
    porownywalne. Zakladam ze tak czy inaczej dostalbym na reke 1100 ( czy moze
    jesli bylaby to umowa o prace 1050, nie wiem czy dla tych 50 zl jest sens)

    Jesli ktos moglby mi pomoc, doradzic cokolwiek w zwiazku z tym to dziekuje!
    Przy wiekszych sumach wynagrodzenia napewno to sie przedstawia inaczej..
    I jeszcze jedno, podatek od uslug to 22%. W takim razie placilbym pelne 22%
    od kwoty brutto na fakturze?
    Moje watpliwosci wziely sie stad, ze przy umowie o prace niby jest 19%, ale
    tak naprawde (z tego co widze) nie placi sie tyle...

    Pozdrawiam i jeszcze raz z gory dziekuje za pomoc
    Łukasz