  • Data: 2006-10-28 09:36:15
    Temat: Re: Działalność gospodarcza
    Od: "Łukasz" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak to firma jeżeli można wiedzieć ? Też tak pracuję, i teraz sobie
    chwalę
    > całe koszta utrzymanai samochodu można sobie odliczyć, a jak chcę coś
    > zrobić na boku, to nie ma problemu. Na twoim miejscu tylko nie zgodziłbym
    > na to żeby dostawać na zus 256 pln tylko pełny w okolicach 750pln,
    > czyli te twoje 1100 + 750 + vat 22%, pracodawcy nic do tego ile ty płacisz
    > zus-u, licz się z tym że przez dwa lata nie będzie odkładana kasa na twoją
    > emeryturę

    Firma informatyczna...

    A co do tej emerytury to nowosc, ktora teraz mnie zastanawia... Jest
    przeciez w tym wszystkim skladka emerytalna, rentowa itd. Tyle tylko ze jest
    rzeczywiscie mniejsza niz przy normalnej umowie o prace, przez co pewnie
    pieniadze odlozone sa male.. chyba ze w ogole zle to rozumie, czy moglbys to
    troszke rozwinac? Dosc znaczaca kwestia, nad ktora przydaloby sie zastanowic
    i podczas rozmowy podjac ja.. Chcialbym sie jak najwiecej dowiedziec do
    czasu tej rozmowy, a tez zabardzo nie mam sie kogo zapytac.. Tak wiec bylbym
    wdzieczny za troszeczke dokladniejsze informacje:)

    A co do samochodu.. hm, oki mam takowy, tyle tylko ze nie jestem jedynym
    jego wlascicielem, czy to jest problem? Jakby to wygladalo?

    Pozdrawiam!