  • Data: 2006-10-27 23:13:01
    Temat: Re: Działalność gospodarcza
    Od: "Łukasz" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za wyjasnienia, napewno mi to rozjasnilo sprawe.. jeszcze poczytam na
    necie..
    No a cokladnie co i jak okaze sie jak bedzie rozmowa o wynagrodzeniu..
    Co do calych odliczen musze sie dokladnie zorientowac.. Samo zalozenie
    dzialalnosci chyba chwilke zajmie wiec jak cos to bede mial czas.

    W kazdym razie z tego co przeczytalem to chyba jednak warto zalozyc taka
    dzialnosc ( oczywiscie sa minusy, no ale... )
    To 1800 zl to tez tak strzelilem, przykladowa kwota, nie wiem jaka bedzie
    realna.. zapewne nizsza. Ogolnie obawialem sie czy przy tej nizszej bedzie
    to jako tako oplacalne... Przykladowo 1600 (w tym 22% vat).

    > Obliczenie podatku od dochodow i ile zostaje Ci na rece nie jest mozliwe
    bez
    > dokladnego pokazania kosztow...Na oko podatku zaplacisz bardzo niewiele -
    na
    > poczatku wrecz zadnego, bo wprowadzisz do firmy sprzet.
    > Wiec na reku zostaje Ci 1475zl + czesc VAT z zakupow.
    > Jakie masz koszty jako przedsiebiorca, ktorych nie masz jako pracownik?
    > Praktycznie: ZUS.

    Czyli na poczatek bez problemu moge wprowadzic posiadany juz komputer,
    minitor, drukarke, czy jakis tam potrzebny sprzet i nastepnie to odliczyc?

    Pozdrawiam!
    Łukasz