  • Data: 2006-10-22 09:37:07
    Temat: Domniemanie doreczenia - list zwykly nie polecony
    Od: Therain <t...@n...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam taki problem zmienilem adres zameldowania podalem je odpowiednim
    organom (bankowi) lecz czesc byla przesylana badz pod stary adres badz
    pod nowy.
    Informowano mnie na stary adres o zadluzeniach 4 rat .. ale takowych
    dokumentow nie otrzymywalem bo juz tam nie mieszkam.
    Firma windykacyjna przesyla wezwanie do zaplaty listem zwyklym nie
    poleconym.
    Wg tej firmy jest to domniemanie doreczenia mimo ze listy z Banku oraz
    firmy windykacyjnej byly wysylane listem zwyklym.
    Czy maja racje ? wg mnie domniemanie doreczenia moze byc jesli wyslano
    to listem poleconym i jesli mnie niebylo w domu to zostawia sie awizo.
    Jesli to mozliwe to prosilbym o jakis artykul K.P.A lub innego
    regulujaca sprawe dostarczania wezwan.