  • Data: 2006-10-22 10:51:31
    Temat: Re: Domniemanie doreczenia - list zwykly nie polecony
    Od: Therain <t...@n...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Zapewne z umowy z klientem.

    Tak ale jak pisal przedmowca Bank nie podal mi informacji ze firma
    windykujaca "x" zajmuje sie tym.
    Poprostu firma "x" wyslala do mnie pismo zwyklym listem .. wraz z
    podaniem nr. konta bankowego na , ktore mam przelac pieniadze.
    Wiec chyba z umowy z bankiem nie wynika ze firma "x" od tak sobie moze
    miec moje dane ? :)