  • Data: 2003-02-02 14:37:57
    Temat: Doktoranci ktoż to taki?
    Od: "Nest_m" <n...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni grupowicze, jeżeli temat zaistniał wcześniej to przepraszam Państwo
    już to wiedzą więc na pewno ktoś mi to powie ale jeżeli nie to ja go
    zaczynam.

    Sprawa następującego typu, chciałbym dowiedzieć się jaki status prawny mają
    doktoranci w Polsce, jakim obowiązką podlegają finansowym wobec Urzędu
    Skarbowego i Zus oraz innych instytucji?

    Charakterystyka doktoranta to człowiek po 26 roku życia bez stosunku pracy,
    bez ZUS tylko zdrowotny, na stypendium.

    Tyle wiem, ale co to normuje jakie przepisy gdzie tego szukać, będę
    wdzięczny, za wszelką pomoc.
    Wszystkim życzliwym z góry serdecznie dziękuję

    Nest_m