eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie.Demolka w sklepie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: ad-hoc <ad-hoc@usun_jesli_cos_mi_chcesz_przeslac.konin.lm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Demolka w sklepie.
    Date: Thu, 15 Dec 2005 19:43:04 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 11
    Message-ID: <dnsd9q$n6d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: sd106.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1134671994 23757 80.55.81.106 (15 Dec 2005 18:39:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Dec 2005 18:39:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:349713
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Z moją zonką postanowiliśmy zrobic świąteczny prezent rodzicom i kupić
    coś z porcelany. Stoimy ogladamy, omawiamy i nagle ŁUBUDUUUU!!!! Klient
    zawadził prawdopodobnie o jakiś garnek i kilka sztuk z łoskotem spadło
    na ziemi. Szefowa sklepu na niego naskoczyła, że ma płacić za szkody.
    Klient najpierw się opierał ale stopniowo miękł. Nie znam zakończenia
    tej histori bo kupiłem co miałem kupić i wyszedłem. Pytanie jest takie
    czy klient w takiej sytuacji jest odpowiedzialny za zniszczenia? Czy
    sklep nie powinien zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na pułkach?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1