  • Data: 2009-02-24 12:48:29
    Temat: Czy dostawca ciepła wywiązuje się z umowy?
    Od: RBprv <b...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujący problem:
    Wynajmuję lokal na działalność gospodarczą w budynku kolejowym od PKP
    Nieruchomości z siedzibą w Lublinie.
    Ogrzewanie budynku "zapewnia" dostawca, który dzierżawi kotłownię
    znajdującą się w tym samym budynku również od PKP Nieruchomości z
    siedzibą w Lublinie.
    Grzejnik, który jest w moim pomieszczeniu jest zapowietrzony. Zgłaszałem
    to dostawcy ale ten twierdzi że on tylko dostarcza ciepło a konserwacja
    instalacji należy do właściciela budynku. Jak zdłaszam właścicielowi
    budynku to ten odbija piłeczke do tego drugiego.
    W umowie nie ma nic na temat samej instalacji.
    Dostawcy powiedziałem że nie będe płacił za ciepło bo go nie mam. Nie
    zapłaciłem nawet dwóch ostatnich faktur a ten mnie straszy sądem.
    Wszystko do tej pory było załatwiane podczas rozmowy osobistej oraz
    telefonicznie. Jak to najlepiej załatwić, jakie pisma wystosować?