  • Data: 2009-02-24 17:08:27
    Temat: Re: Czy dostawca ciepła wywiązuje się z umowy?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to najlepiej załatwić, jakie pisma wystosować?

    Pismo o sprawdzenie temperatury i działania grzejników. Ja tak parę lat temu
    miałem w mieszkaniu. Mieszkałem na parterze i nagle kaloryfer przestał
    działać. Żadne odpowietrzenia nie pomagały bowiem sąsiedzi na wyższych
    piętrach wymontowali tzw. kryzy z zaworów i całe ciepło szło do góry.
    Przyszła ekipa, zmierzyli temperaturę i postanowili obniżyć mi opłatę za CO.
    Powiedziałem NIE ostrzegłem, że jak w ciągu 14 dni nie naprawią to
    zaprzestaję opłacania czynszu. I przez pół roku zanim nie sprzedałem
    mieszkania mieszkałem za friko.

    *