  • Data: 2009-02-24 20:04:19
    Temat: Re: Czy dostawca ciepła wywiązuje się z umowy?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znowu cię fantazja poniosła.

    Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej administrująca mieszkaniem w
    którym zamieszkiwałem nie wywiązywała się ze swych obowiązków i tyle. Nie
    płaciłem za mieszkanie jakieś 4 m-ce bo później mieszkanie owe sprzedałem i
    w w/w kupujący uzyskał informacje, że moje zobowiązania 0 zł wynoszą, a
    byłem przy tym i wiem co rzekli. Oczywiście nie płaciłem sobie ot tak, ale
    najpierw MPGK powiadomiłem na piśmie o podjętej z mej strony decyzji, a oni
    ją zaakceptowali.

    *