  • Data: 2005-08-20 07:56:59
    Temat: Budowa wiaty przez sąsiadów na moim płocie.
    Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry.

    Mam do Panstwa pytanie. Mianowicie, posiadam dom w zabudowie szeregowej.
    Ogrodzenie jest moją wlasnością. Na granicy działki jeden z sąsiadów zaczął
    budować wiatę na swojej częsci działki, jednak konstrukcje bez mojej zgody
    umiescił na moim płocie. Wiata wystaje nico ponad ogrodzenie i moim zdaniem
    szpeci mi widok.

    Czy sąsiad ma prawo budować cos na moim płocie? Czy tez powinien zapytać
    mnie o zgode z racji tego, ze ja jestem włascicielka płotu?
    I jeszcze jedno pytanie: Kiedy potrzeba pozwolenia na budowę wiaty i czy
    takowe jest w ogole potrzebne.

    Pozdrawiam

    Nancy