  • Data: 2005-08-20 15:07:26
    Temat: Re: Budowa wiaty przez sąsiadów na moim płocie.
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:de7f42$3ce$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > kraty w oknach fundamentu nie posiadają a pozwolenia wymagają :-)
    > i co?

    No racja, racja. Nie wiem jak z kratami, bo znajomi masowo zakladaja
    sobie bez zadnej papierkologii, ale na przyklad dorobienie zewnetrznej
    klatki schodowej wymagalo pozwolenia na budowe, choc tez fundamentu
    nie bylo. :-) W kazdym razie, wiata bez fundamentu - bez pozwolenia.
    Kiedys bylo ograniczenie powierzchni do bodajze 10m2, ale chyba juz
    nie istnieje. Jednak sprawdzic zawsze warto, szczegolnie jak w okolicy
    frustraci mieszkaja, co potrafia "zawiadamiac urzedy" :-)).

    marekz