  • Data: 2008-08-13 21:10:10
    Temat: BŁĘDY WE WNIOSKU !
    Od: " maxi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    dziś moje dzieci dostały wezwanie do sądu w/s zniesienia
    współwłasności...Załozył sprawę brat /ich wujek/ przez ADWOKATA...

    Czytam dzis ten wniosek i widzę wniesienie sprawy przez w/w "brata" o
    zniesienie współwłasności nieruchomości.... TYLKO po zmarłym ojcu / dziadku
    dzieci/.

    We wniosku pisze: udział "wujka" 1/2, udziały dzieci - po 1/4...

    Problem jest w tym, że ojciec nie był - WYŁĄCZNYM - właścicielem tej
    nieruchomości :), bo przed laty, jak zmarła nasza mama, była sprawa spadkowa
    i ja oraz mój brat /wujek/ dostaliśmy po 1/6 a ojciec św.p. miał... 4/6
    całości !
    Czyli teraz jest sprawa o zniesienie współwłasności tylko po ojcu / w 4/6
    całości/ ...Tak to rozumiem, bo MNIE, jako współwłaściciela w 1/6 po mamie
    na sprawę nie wezwano !!!

    Pytanie - jakie mogą być "skutki" tego niedomówienia i czy wnosić do sądu
    sprostowanie ???

    Ani ja, ani dzieci nie jesteśmy zainteresowani zniesieniem współwłasności /
    nie stać nas na sprawę sądową/, zwłaszcza, ze "wujek" ma zamiar odciąć
    połowę działki dla siebie, a w"starym domu" nadal mieszkać, bo jak uważa -
    nalezy mu się spłata z POŁOWY starego domu do remontu. W ten sposób będzie
    chciał mieć - podstępem - w uzytkowaniu 3/4 nieruchomości, a nie połowę...W
    dodatku, we wniosku jest żądanie obciążenia nas kosztami postępowania...Nie
    mam z czego tego zapłacić :(, nawet gdybym chciała...

    Proszę o wsparcie :)