  • Data: 2008-08-14 13:30:55
    Temat: Re: BŁĘDY WE WNIOSKU !
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maxi pisze:
    > Witam,
    >
    > dziś moje dzieci dostały wezwanie do sądu w/s zniesienia
    > współwłasności...Załozył sprawę brat /ich wujek/ przez ADWOKATA...
    >
    > Czytam dzis ten wniosek i widzę wniesienie sprawy przez w/w "brata" o
    > zniesienie współwłasności nieruchomości.... TYLKO po zmarłym ojcu / dziadku
    > dzieci/.
    >
    > We wniosku pisze: udział "wujka" 1/2, udziały dzieci - po 1/4...
    >
    > Problem jest w tym, że ojciec nie był - WYŁĄCZNYM - właścicielem tej
    > nieruchomości :), bo przed laty, jak zmarła nasza mama, była sprawa spadkowa
> [...]

    Zamotałaś nieprawdopodobnie - sam już nie wiem kto jest ojcem dziadkiem
    i wujkiem :-)

    z tego co napisałaś to wynika, że wujek(brat? twój) jest właścicielem
    1/6, chyba, ze testamentowo odziedziczył jeszcze coś...

    spróbuj spokojnie napisać:
    1. kto był właścicielem całości - pierwotnym (dziadek z babcią?) - tylko
    napisz czyj dziadek.
    2. Kto odziedziczył co i jak po nich
    3. czy były sprawy spadkowe czy jest to nieuregulowane do dzisiaj.

    No i po kim dzieci odziedziczyły... bo tego już nie rozumiem...

    Pamiętaj, że budynek (nowy) niezależnie od tego kto go budował jest
    własnością właściciela ziemi - czyli jest również twoją i dzieci
    własnością. (nie wyrażałaś zgody na jego budowę...)

    Napisz dokładnie co i jak...

    MAc