  • Data: 2008-08-15 13:29:00
    Temat: i jeszce jedno...
    Od: " maxi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    We wniosku jest napisane, ze rodzice budowali ten dom - to kłamstwo, bo
    został nabyty na kredyt za czasów trwania małzeństwa.Brat zawłaszczył po
    smierci ojca wszystkie jego dokumenty, między innymi także tego domu -
    rachunki, umowy, pokwitowania, pisma które ojciec pisał do różnych
    instytucji...
    Zapewne bedzie próbował w sądzie sztuczki, że ja nie płacę rachunków, bo z
    kazdą płatnością przychodzi do mnie, jak kamienicznik i chce połowę
    pieniędzy, nie pokazując rachunku.Ja nie daję mu pieniędzy do reki -
    musiałam pojeżdzić po instytucjach i wydobyć faktury.
    Czy można jakoś odzyskać, jako współwłaściciele, chociaż kopie dokumentów?

    Ciekawe jest, jak facet jest wyrachowany - 2 tyg. przed smiercią ojca zmarła
    jego żona, a on po pogrzebie ojca od razu oczyścił z dokumentów jego szafę,
    jak nas w domu nie było...

    Pozdr