  • Data: 2008-08-15 18:13:51
    Temat: Re: podział...
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > był
    > na ojca, jest kredyt nie spłacony /ja go spłacam/, a ponieważ suma kredytu
    > równa się obecnej cenie rynkowej, chciałabym aby ten samochód w całości
    > sąd
    > przyznał pełnoletniemu dziecku. Mam dokumenty, że przez lata to ja
    > ponosiłam
    > wszystkie opłaty dotyczące auta i wpłaty rat /auto było na ojca, ale
    > ja "fizycznie" go spłacałam.Zastanawiam się, czemu brat pominął go we
    > wniosku - przecież jak nie będzie uwzględniony w spadku, nie będzie mozna

    A to jest wniosek o nabycie spadku ?? Bo miałem wrażenie że zniesienia
    współwłasności na nieruchomości. Wyświadczas bartu przysługę spłacając wasz
    odziedziczony wspólnie kredyt.

    > Czy nalezy też napisać o tym w sprostowaniu do sądu?

    IMHO nie. Samochód jest waszą współwłasnością, jak go podzielić musicie się
    dogadać oddzielnie (np. zrobicie tę darowiznę na dziecko)