  • Data: 2008-10-26 12:09:40
    Temat: Akt Notarialny - niezgodność
    Od: "Kris" <m...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów,

    Mam do Was prośbę o pomoc. Zakupiłem razem z małżonką mieszkanie od
    dewelopera.
    Na chwilę obecną mamy wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego
    przekazującego lokal w nasze posiadanie.
    Z informacji jakie posiadam w treści aktu są punktu zupełnie niezwiązane z
    tym co było zawarte w umowie przedwstępnej, z którymi nie mam zamiaru się
    zgodzić (np. to, że deweloper chce wymóc na mnie i zgodę na umieszczenie
    reklam na budynku + inne, któr mi się nie podobają).
    Ponieważ akt notarialny chcę podpisać jak najszybciej i jak najkorzystniej
    dla mnie to czy istnieje jakaś możliwość aby wymóc na deweloperze lub
    notariszu aby sporne punkty zostały usunięte z aktu? Czy można pierw
    podpisać akt w narzuconej formie a później jakoś unieważnić niekorzystne
    punkty?
    Liczę na marytoryczną i rzeczową pomoc za co z góry dziękuję.

    Pozdrawiam
    Kris