  • Data: 2008-10-27 12:31:16
    Temat: Re: Akt Notarialny - niezgodność
    Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiście nie musisz podpisywać aktu - jeżeli się do niego dwukrotnie nie stawisz we
    wskazanym przez dewelopera miejscu i terminie
    (taki zapewne zapis masz w umowie przedwstepnej), to otrzymasz z powrotem w ciągu
    kilku miesięcy swoje pieniądze (a co najmniej
    obietnicę pieniędzy zaleznie od stanu finansów i krętactw dewelopera ;)) po dokonaniu
    potrąceń z różnych tytułów.

    Co ciekawe dla niektórych kupujących takie bezsensowne z pozoru działanie może mieć
    sens.
    JaC

    -----

    > Z informacji jakie posiadam w treści aktu są punktu zupełnie niezwiązane z tym co
    było zawarte w umowie przedwstępnej, z którymi
    nie mam zamiaru się zgodzić (np. to, że deweloper chce wymóc na mnie i zgodę na
    umieszczenie reklam na budynku + inne, któr mi się
    nie podobają).