    From: "Jaro" <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: 14 dni w ustawie konsumenckiej
    Date: Mon, 20 Nov 2006 12:14:37 +0100

    Na podstawie Art 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oddałem do
    reklamacji sprzet elektroniczny - jest tam wzmianka ze sprzedawca ma sie
    ustosunkowac w ciagu 14 dni jesli sie nie ustosunkuje to reklamacja jest
    uznana. Teraz mam pytanie, jesli oddalem sprzet do reklamacji 09.11.2006 to
    te 14 dni mija 24.11.2006 czy to jest 14 dni roboczych i czas mija dopiero
    30.11.2006?

    Pozdrawiam
    Jaro