  • Data: 2006-11-21 15:07:39
    Temat: Re: 14 dni w ustawie konsumenckiej
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <w...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Nie.
    To oznacza, ze uznali reklamację. A terminu jej załatwienia ja w tej ustawie
    nie zauważyłem... Ktoś może mi go podać?

    *******

    > 1. a skad wiesz ze sie nie ustosunkowali? moze odpowiedz czeka w sklepie?
    > 2. co mowi twoja gwarancja?

    Nie czytasz postów.. Jaka gwarancja? Tu jest mowa o niezgodnosci towaru z
    umową i korzystaniu z uprawnień ustawy - a nie z uprawnień z otrzymanej
    ewentualnie gwarancji.

    > 3. dokonywales reklamacji z tytulu gwarancji czy niezgodnosci z umowa?

    Nie czytasz postów.. Jesli Jaro napisał na jakiej podstawie oddał sprzęt