  • Data: 2006-11-20 18:48:59
    Temat: Re: 14 dni w ustawie konsumenckiej
    Od: "Jaro" <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. a skad wiesz ze sie nie ustosunkowali? moze odpowiedz czeka w sklepie?

    Z tego co powiedzial mi rzecznik praw konsumenta to oni maja obowiazek mnie
    poinformowac, na pismie badz w jakikolwiek sposob - to nie moj problem w
    jaki. Jesli tego nie zrobia to przyznaja mi automatycznie racje.

    > 2. co mowi twoja gwarancja?

    Ze kazda usterka zostanie usunieta w terminie do 14 dni od punktu
    dostarczneia sprzetu. Klientowi przysluguje wymiana na nowy jesli serwis
    stwierdzi ze usterka jest niemozliwa do usuniacia. Tak jest napisane w
    gwarancji.

    > 3. dokonywales reklamacji z tytulu gwarancji czy niezgodnosci z umowa?

    Kupilem DVD ktore nie odtwarzalo od nowosci CD (choc powinno), powiedzieli
    ze to pierdolka i naprawili, po 3 dniach znowu niedzialo CD, znowu naprawili
    po kolejnych 3 dniach znowu niedzialalo. Sprzedawca (ktory jest tez
    serwisem) stwierdzil ze oni tak teraz beda to naprawiac do usranej smierci
    az mi sie w koncu znudzi do nich przyjezdzac. Napisalem wiec pismo z prosba
    o wymiane na nowe DVD. Sprzedawca powiedzial ze "zbada" czy faktycznie nie
    da sie raz na dobre naprawic tego DVD.

    > 4. czego sie domagales w owej reklamacji?

    Wymiany na nowe - dzialajace. Tak wogole to firma jest beznadziejna, beda
    teraz sami ponosic koszty napraw, mnie narazac na koszty dojazdow zamiast po
    prostu wymienic na nowe i miec spokoj. Tak czy siak ja juz sie do tej firmy
    i marki tak zrazilem ze nigdy nic juz nie kupie i wszystkim bede odradzal.

    > Angie

    Jaro