  • Data: 2012-03-05 22:12:02
    Temat: zwrot towaru/usługi
    Od: Arturro <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    sytuacja typowa. Przychodzi dwóch czarusi i wciska babci kit, że jak
    kupi od nich przepływowy podgrzewacz wody to jej rachunki zmaleją o połowę.
    Babcia podpisuje umowę kredytową (żagiel) i dostaje kartę gwarancją
    urządzenia i instrukcję obsługi. Twierdzi, że umowy na montaż ani
    faktury nie było i faktycznie w papierach tego nie ma. Po panach
    czarusiach przyszedł pan instalator i junkers zamontował. Stary mimo że
    sprawny 2 tyg. po przeglądzie zabrał celem utylizacji.
    Babcia wieczorem ochłonęła i stwierdziła, że została zrobiona w balona
    bo zapłaciła o 500zł więcej niż ten podgrzewacz z montażem jest wart.
    Poza tym po podliczeniu wszystkiego to zęby w parapet żeby spłacać raty.
    Pech chciał że jestem zięciem tej babci i oczekuje ode mnie żebym sprawę
    odkręcił. A więc....

    1. wypowiedzenie umowy kredytowej - termin 14 dni.
    2. Wypowiedzenie (ustnej?!) umowy zakupu i instalacji podgrzewacza
    poleconym ze zwrotką. (Zgodnie z ustawą termin - 10 dni.)
    3. W piśmie do firmy dodanie żądania przywrócenia stanu pierwotnego w
    ciągu 14 dni, czyli de facto montaż zdemontowanego podgrzewacza.

    Pytanie, czy warto zrobić coś jeszcze poza tymi trzema punktami?
    Czy wypowiedzenie umowy kredytowej powoduje, że firma nie dostanie
    pieniędzy a tym samym będzie bardziej skłonna żeby sprawę załatwić
    pozytywnie?

    Sytuacja wypisz wymaluj jak z linku..
    http://tnij.org/pqoi

    PS. Nie wiem jak z tą umowa na montaż, mogła babcia coś podpisywać ale
    kopii nie dali, faktury brak.

    --
    Arturro