  • Data: 2012-03-06 21:45:32
    Temat: Re: zwrot towaru/usługi
    Od: Arturro <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-05 23:12, Arturro pisze:
    > Witam,
    > sytuacja typowa. Przychodzi dwóch czarusi i wciska babci kit, że jak
    > kupi od nich przepływowy podgrzewacz wody to jej rachunki zmaleją o połowę.

    Mały update, po dzisiejszej rozmowie tel. z rzecznikiem praw konsumenta,
    widać, że firma działa prężnie na rynku bo jest mu znana i pomagał już
    konsumentom w tej sprawie, zresztą z sukcesem.
    Rzecznik potwierdził, że należy odstąpić od umowy sprzedaży,
    wypowiedzieć umowę kredytową i wezwać firmę do przywrócenia instalacji
    gazowej do stanu pierwotnego.

    IMO chybione jest twierdzenie, że nie ma szans na wypowiedzenie umowy z
    powodu art. 5, pkt. 4 i 5 przedmiotowej ustawy. Ciekawe co sądzą na ten
    temat inni grupowicze.

    Tak, przedstawiciel firmy stwierdził, że stary podgrzewacz jest
    niesprawny i należy go wymienić. Stary podgrzewacz przechodził przegląd
    2 tyg temu i miał wymienianą nagrzewnicę, koszt 300zł, są na to papiery.
    Podpada pod namawianie do niekorzystnego rozporządzania mieniem ale nie
    zależy mi ani babci na tym żeby się włóczyć po sądach tylko przywrócić
    stan pierwotny.

    --
    A.