  • Data: 2012-03-06 18:15:53
    Temat: Re: zwrot towaru/usługi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jj5gmg$40n$1@node2.news.atman.pl...

    > Na pewno nie warto wykonywać żadnego z tych trzech punktów. Jak zawsze
    > najlepiej próbować po ludzku się dogadać.

    Pozwolę sobie być tego samego zdania.

    > Firma te pieniądze już dawno dostała.

    Niekoniecznie, bowiem często są to rozliczenia miesięczne, tym nie mniej po
    zaakceptowaniu kredytu nikt z wypłaty się nie wycofa.

    > Jak rozumiem oszustwo tu polegało na informowaniu że stary sprzęt jest
    > niesprawny - tak było w tym przypadku? Bo co do cen sprzedaży to jeszcze
    > regulowane przez policję nie są.

    Raczej na przekonywaniu, że ten nowy jest lepszy. Udowodnienia oszustwa w
    tej sytuacji uważam za skrajnie trudne.

    > Bez jej podpisu raczej nic by nie zrobili.

    Znane mi są przypadki, w których przedstawiciel fałszuje umowy, by zgarnąć
    prowizję, tym nie mniej nie sądzę, by w tej sytuacji miało to zastosowanie.