  • Data: 2005-05-18 09:12:05
    Temat: zniesławienie, pomówienie
    Od: Bożena<b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc prawną!!! Jestem (młodą inie zepsutą)Radną w małym
    miasteczku. Na jednej z komisji przekazałam informację, o którą zostałam
    poproszona przez znajomą(emerytowany długoletni nauczyciel), dotyczyła ona
    sprzedaży alkoholu gimnazjalistom podczas jednego z festynów (było to piwo, a
    sprzedawała je córka dyrektor szkoły na terenie której festyn miał miejsce). Mój
    rozmówca poprosił mnie również o to, abym zwróciła uwagę władz na to, iż głowny
    organizator festynu (dyrektor GOK)sam od alkoholu nie stronił. Na czym polega
    mój problem? Ww osoby złożyły na mnie skargę do przewodniczącej Rady, o
    pomówienie i zniesławienie, jak również wiadomość że są gotowe oddać sprawę do
    Sądu i dlatego proszę mi wyjaśnić, czy faktycznie miało tu miejsce pomówienie i
    zniesławienie? Dodam, że jako osoba publiczna zdaję sobie sprawę, że muszę
    ważyć słowa, które wypowiadam i informacje, które przekazuję, aby nikogo nie
    obrazić, ale czy w tym konkretnym przypadku(rozumiem, że osoby te chcą się
    bronić), doszło do zniesławienia. Proszę o wyjaśnienie

    -> http://usenet.pomocprawna.info