eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc.. › zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
    From: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
    Date: Mon, 12 Jan 2004 21:44:53 +0100

    Witam,
    mam nastepujacy problem:

    moja znajoma miala raczej nieprzyjemne spotkanie z panem w plaszczu,
    dodam pro forma ze pan ten sie obnazyl..
    niestety pare dni pozniej spotkala tego samego pana ponownie,
    tym razem juz chyba "w cywilu" na ulicy,
    pisze to po to zeby wyjasnic, ze go rozpoznala bez zadnych watpliwosci..

    no i teraz tak: namawiam ja zeby poszal na Policje i zglosila zanim ten
    zboczeniec
    zrobi komus krzywde, slysze standartowo: nie, bo on do mnie trafi, nie bo go
    od razu
    wypuszcza, nie bo policjanci od razu beda mowili ze bylo ciemno itp

    i w zwiaku z tym mam pytania:
    -jak zglosic zawiadomienie o przestepstwie?na Policje isc po prostu?
    -czy ja moge isc z nia i byc obecny przy skladaniu zeznan?co mi wolno a
    czego nie?
    (czy moge np dac w morde policjantowi jak bedzie glupio gadal, ze np sama go
    sprowokowala?;)
    -czy moze zastrzec swoje dane (jaki punkt,paragraf itp? jakby policjant
    utrudnial..)
    -inne informacje cenne tez sie przydadza

    dzieki za zainteresowanie i pozdrawiam
    --
    mihau