  • Data: 2009-09-03 10:03:20
    Temat: wynajem lokalu uzytkowego - wypowiedzenie
    Od: "topi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry,

    Pomijam na wstepie fakt, ze podpisalem dosc niekorzystna dla mnie umowe
    najmu pewnego lokalu. Dodatkowo wlasciciel zaczyna "utrudniac mi zycie", ja
    zapewne w jego mniemaniu utrudniam mu. Tak czy siak pewnie otrzymam 3
    miesieczne wypowiedzenie.

    Jak takie wypowiedzenie z jego strony powinno wygladac?

    Ma to byc wydrukowany dokument w dwoch kopiach, maja byc jakies podpisy, moj
    i jego? W umowie jest napisane, ze musi byc zachowana forma pisemn.
    Moge takiego wypowiedzenia niezaakcpetowac czy tez moge powiedziec, ze
    prosze o dostarczenie poczta etc?
    Chcialbym aby okres wypowiedzenia ciut sie wydluzyl, tak aby moc najmowac
    lokal do sylwestra.

    Kolejna sprawa to wypowiedzenie przez wynajmujacego w trybie natychmiastowym
    ze wskazaniem terminu przez wynajmujacego. Jest jakis minimalny czas
    okreslony ustawowo? Czy jak wynajmujacy mi powie, ze jutro mam "zawinac
    manatki" to tak musi byc? Ja np. mam wyposazenie calego lokalu i w dzien nie
    zorganizuje transportu.

    Pozdrawiam,
    Oskar