  • Data: 2009-09-04 05:46:24
    Temat: Re: wynajem lokalu uzytkowego - wypowiedzenie
    Od: "topi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. O co Ci chodzi, o przyczyny uzasadniające wypowiedzenie umowy bez
    > zachowania okresu wypowiedzenia?
    >
    > GK

    Chodzi mi o wypowiedzenie z terminem natychmiastowym. Tak mi grozono ale
    jest to tylko w momencie nie zaplacenia faktury za miesiac - tak stanowi
    umowa. Ale jezeli nie otrzymam faktury do zaplaty to co? Np. platnosc do 10
    i do 10 nie dostane faktury i jej nie zaplace to 11 moge dostac juz
    wypowiedzenie z terminem natychmiastowym? Czy jak nie dostane faktury to i
    tak musze isc i wplacic na konto albo dostarczyc samemu pieniadze?