    From: "wojtalla" <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wynajęcie miejsc noclegowych
    Date: Fri, 20 May 2011 01:06:58 +0200

    Wynajmowałem dla pracowników mojej firmy 10 miejsc noclegowych od 23 marca
    2011 umowa była do końca lipca płatności były do 10 każdego miesiąca z czego
    się wywiązywałem natomiast za m-c maj rachunek otrzymałem 12.05 oddałem do
    mojej księgowej ,płatność przelewem termin 7 dni
    teraz ten facet 17.05 maja wchodzi do pokojów pracowników wieczorem dobrze
    pocięty i wydziera się na nich że nazapłaciliście to wypird......i rano
    przed wyjściem zamyka bramę nieumożliwia wyjaz samochodów firmowych ze
    sprzętem.3 godziny strat firmy
    dzwonie na polocje,Policjant mu nakazuje otworzyc bramę (wynajmujący jeszcze
    bardziej pijany)wypusza nas po 3 godzinach straty firmy spore( remont
    wiatuktu nad koleją),mynajmujący jak by normalnieje umawiamy sie że
    mieszkamy do 20 maja proszę o korygującą fakturę oczywiście wystawił wczoraj
    czyli 18.05.2011 na umówioną kwotę przekazałem mojej księgowej do zapłaty
    i teraz dzisiaj po pracy po godz. 17 wynajmujący nie wpuszcza moich
    pracowników do wynajmujących pomieszczeń twierdząc że jak niema pieniędzy to
    wpierda...ć. ponownie wezwałem Policję i teraz jest jazda , ubliża mi w
    obecności policjanta.Policjant mówi że wynajmujący jest na prawie niczego
    nie może zrobić tylko droga sądowa. więc pojechałem na komisariat i spisałem
    o tym cały zajściu protokół w celu złożenia pozwu do sądu o zabór mienia
    firmowego i pracowników i odszkodowania za straty firmy dwa prywatne
    samochody jeden firmowy ze sprzętem specjalistycznym
    pracuję wdelegacji na Terenie całej Polski nie spotkałem sie z czymś takim
    Pytanie moje jest takie co mam robić żeby było zgodnie z prawem i czy dobrze
    postąpiłem ?