    From: lukebe <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wynagrodzenie za czas urlopu
    Date: Wed, 04 Mar 2009 12:18:34 +0100

    Witam,

    mam małą zagwozdkę z zakresu prawa pracy. Na wstępie zaznaczę że
    występuję z pozycji między młotem a kowadłem (z jednej strony
    księgowość, która mówi że w ogóle nie ma tematu wynagrodzenia
    urlopowego, z drugiej producent programu kadrowo-płacowego, który
    twierdzi że one bredzą (no, może nie dosłownie ;-). a ja biedny
    informatyk muszę sprawę rozsupłać ;-)

    Więc fakty są takie:

    - program w przypadku urlopu pracownika dzieli zasadniczą płacę brutto
    na wynagrodzenie brutto (pomniejszone o absencję wynikająca z urlopu) +
    wynagrodzenie za czas urlopu
    - w księgowości powiedziano mi, że (jako że jesteśmy jednostką
    organizacyjną samorządu terytorialnego) urlop nie wpływa na
    wynagrodzenie i nie może być rozbite na 2 części (mimo, że suma daje
    wynagrodzenie właściwe co do grosza) - nie bo nie
    - nigdzie nie potrafię znaleźć przepisu, który o tym mówi (Ustawa o
    pracownikach samorządowych i rozporządzenia wykonawcze do niej)

    Proszę Was o opinię w powyższej sprawie, wraz z poparciem tez w formie
    konkretnych art. przepisów.

    Pozdrawiam,
    lukebe.