  • Data: 2009-03-05 19:04:45
    Temat: Re: wynagrodzenie za czas urlopu
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam małą zagwozdkę z zakresu prawa pracy. Na wstępie zaznaczę że
    > występuję z pozycji między młotem a kowadłem (z jednej strony księgowość,
    > która mówi że w ogóle nie ma tematu wynagrodzenia urlopowego, z drugiej
    > producent programu kadrowo-płacowego, który twierdzi że one bredzą (no,
    > może nie dosłownie ;-). a ja biedny informatyk muszę sprawę rozsupłać ;-)

    Poproś obie strony sporu coby swoją podstawę prawną podały.
    Przy czym bardziej bym liczył na to że podstawę będzie znał producent
    oprogramowania a nie dział księgowy :)
    Wynagrodzenie (w sferze budżetowej - nie wiem jak w innej) powinno być
    podzielone na wynagrodzenie za czas pracy i za czas urlopu.
    Więc Twój program zrobił to dobrze.
    Niestety wśród urzędników panuje przekonanie, które i na tej grupie się
    pojawiło - że wynagrodzenie za czas urlopu nie może być inne niż za czas
    gdyby w tym czasie była świadczona praca.

    Sam jestem informatykiem i często występuję w takim sporze o jakim piszesz.
    Jedyne wyjście to poprosić o podstawę prawną rozwiązania twórcę programu -
    jeżeli nie ma lub nie poda to poprosić o możliwość nierozbijania wynagrodzeń
    w czasie urlopu.

    --
    PawełJ