  • Data: 2003-12-28 11:50:22
    Temat: współodpowiedzialność materialna
    Od: "Sławomir R." <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Czy może mi ktoś pomóc, nie wiem co mam robić.
    W listopadzie miałem przeprowadzoną inwentaryzacje. W umowie o pracę mam
    wpisaną odp. materialną i stanowisko kierownicze, jednak od początku oprócz
    dyrektorowi podlegałem jeszcze innemu kierownikowi. Zgodnie z taką
    hierarchią wydawane przez niego plecenia miałem wykonywać (również tworzył
    zamówienia nie uzgadniając ich ze mną) . Teraz poinformował mnie że żadnej
    odpowiedzialności nie ponosi bo to ja byłem kierownikiem a on tylko mi
    wydawał polecenia. Co mam zrobić, przecież jeżeli on był moim zwierzchnikiem
    z polecenia dyrektora to jego polecenia musiałem wykonywać. Czy ma prawo tak
    postąpić? Czy moge iść z tym do Sądu?

    Z góry dziękuje za odpowiedz.