eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawow trakcie wykonywania uz negatywne orzeczenie o zdolności do pracy › w trakcie wykonywania uz negatywne orzeczenie o zdolności do pracy
  • Data: 2005-10-18 12:38:40
    Temat: w trakcie wykonywania uz negatywne orzeczenie o zdolności do pracy
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W trakcie umowy zlecenia ( praca z rozpuszczalnikami organicznymi), po
    wykonaniu badań okresowych lekarz orzekający, na podstawie badań
    laboratoryjnych ( krew, mocz, spirometria) orzekł niezdolność do pracy z
    rozpuszcz. organicznymi. Co mam zrobić ? Wypowiedzieć umowę z " ważnych
    przyczyn"? Zleceniodawca nie dopuszcza mnie do pracy po otrzymaniu
    orzeczenia. Umowa ważna do 31 grudnia 2005 nie została w całości
    wykonana.Chcę być w porzadku wobec Kodeksu Cyw.
    KK