eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawow trakcie wykonywania uz negatywne orzeczenie o zdolności do pracy › Re: w trakcie wykonywania uz negatywne orzeczenie o zdolności do pracy
  • Data: 2005-10-19 17:43:38
    Temat: Re: w trakcie wykonywania uz negatywne orzeczenie o zdolności do pracy
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysio" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dj4uar$b3o$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie chodzi o roszczenia, ale załatwienie sprawy umowy zgodnie z prawem -
    > niewątpliwie nie zostanie wykonana w całości z mojej winy

    Mam wątpliwość czy faktycznie z twojej winy. Sam napisałeś, że
    zleceniodawca nie dopuszcza cię do pracy.
    Nie rozumiem po co dałeś mu to orzeczenie lekarskie. A jeśli zleceniodawca
    sam cię wysłał na badania to nie wiem dlaczego to zrobił ani dlaczego ty
    to wykonałeś.
    To chyba jednak faktycznie była umowa o pracę. Jeśli
    zleceniodawca/pracodawca nie chce mieć kłopotów to zgodzi się na
    aneksowanie umowy zlecenia i po kłopocie.