    From: "Paweł Michalak" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa zlecenie
    Date: Mon, 24 May 2004 18:18:30 +0000 (UTC)

    Wiem, ze umowa zlecenie jest umowa cywilno-prawna i nie stosuje sie do niej
    prawo pracy, wiec mam nastepujace pytanie:

    Umowa zlecenie byla zawarta na czas okreslony do konca czerwca. W umowie
    byly okreslone warunki wypowiedzenia tj. na pismie i 3 dniowy termin
    wypowiedzenia. Tymczasem dzisiaj dostalem ustne wypowiedzenie i kazano mi
    sie natychmiast wyniesc z pracy.

    Czy moge zadac od mojego bylego pracodawcy zaplaty za pozostale dwa dni?
    Jak moge dochodzic swoich praw? Czy jedyna droga jest wystapienie z
    powodztwa cywilnego?

    Wiem, ze tak czy inaczej pracy nie odyzskam, ani nie dostane tez zadnej
    odprawy, ale chcialbym pokazac mojemu pracodawcy, ze ludzmi nie mozna
    pomiatac. Ot chociaz tak to odreagowac.

    Pozdrawiam
    Paweł