  • Data: 2011-06-27 08:39:06
    Temat: tulaczka po lekarzach
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    od nieskonczonego czasu tulam sie po rozmaitych lekarzach

    (glownie co prawda pierwszego kontaktu vel przygodnych
    dermatologach czy laryngologach itp) i nie daje to porzadanego
    skutku - medycyna w postaci owe zbiorowosci lekaraskiej olewa
    moj problem w calosci [[- jestem chory na cos w rodzaju drozdzaka
    ukladu oddechowego (to co ludzie w necie nazywaja czesto kandydoza)
    (mam wynik badania kalu 'candida crusei') - pali mnie w gardle i jamie ustnej
    i laze w niesychanej nieusuwalnej 'chmurze zaduchu' ktora niezywkle
    utrudnia mi zycie - zwlaszcza prace zawodowa]] lekarze
    1. albo chamsko wypraszaja mnie za drzwi (orzekajac ze ich zdaniem
    nie kwalifikuje sie do leczenia bo objawy sa dla nich zbyt male (czesto
    najgorsi debile pomawiaja mnie o urojenia hipochondryczne) - nie biorac
    pod uwage tego co ja wiem i np sytuacji w pracy gdzie ludzie tez widza
    problem),
    albo
    2. odsylaja do innych w nieskonczonosc

    co w sumie powinienem zrobic bo z czasem coraz bardziej watpie
    zwlaszcza w to ze 'normalna droga' tj laac po kolejnych lekarzach
    doczekam sie wyleczenia

    w skrocie problem jest taki ze jestem chory i lekarze w swojej masie
    albo totalnie mnie olewaja (odmawiaja leczenia i zarazem nie biora
    pod uwage faktow wskazujacych na to jakim to chorowanie jest problemem
    dla mnie) albo w niesonczonosc odsylaja do diabla - to trwa juz pare lat

    gdzie sie udac i jak zmusic kogos by realnie zrozumial problem

    (za pustackie odpowiedzi grupowych warcholow 'dzieki' (='kop w dupe')
    z gory)