  • Data: 2008-05-15 19:40:23
    Temat: "to podatnik ma udowodnić że jest niewinny" ?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    mam taki problem. Skorzystałem z możliwości odliczenia vat-u w budownictwie.
    Był to remont poddasza.

    Dom stoi kilkanaście lat - w projekcie poddasze użytkowe - nie było
    wykończone - ja go wykończyłem a to co było stare - wyremontowałem.

    Miałem kontrol z us - sprawdzali wykorzystanie materiałów - uznali że
    wszystko co na fakturach jest na poddaszu.

    Niedawno zostałem wezwany celem "omówienia protokołu" - szczerze mówiąc
    myślałem że podpiszę że jest ok i tyle.

    A zostałem przywitany tekstem "pan zrobił samowolę budowlaną i musi nam pan
    udowonić że jest pan niewinny"

    I tak się teraz zastanawiam - czy ja mam im udowadniać że jestem niewinny
    czy oni mi że jestem winny.
    Wygląda na to że siedzi sobie jakaś pani urzędniczka i wymyśla co i jak by
    komu utrudnić.

    Jakie ja im mogę dokumenty dostarczyć żeby się odczepili. Czy może oni mają
    mnie o jakieś poprosić?

    Może ktoś przerabiał podobną sytuację ?

    --
    PawełJ