  • Data: 2008-05-16 02:33:50
    Temat: Re: "to podatnik ma udowodnić że jest niewinny" ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    pawelj wrote:
    > Ja przeczyta?em tak :
    > " No nareszcie mamy cwaniaka który chcia? nas okra?ae na 1400 z?. Nie zna sie
    > na przepisach to go troche potrenujemy. Gazety przeczytane, kolejków z
    > pitami nie ma to nudno sie zrobio"
    >
    > To tak troche pó??artem - oczywi?cie zdaje sobie sprawe ?e masz racje w tym
    > co napisa?e? powy?ej, ale nie moge sie oprzeae takiemu tokowi rozumowania jak
    > napisa?em.

    Wszystko zalezy od podejscia.
    Ja tam uwielbiam rozmowy telefoniczne albo osobiste.
    Nie wiem czemu, ale panie wowczas miekna.
    Jedna na pismie dala mi termin 7 dni, a papierow doczekala sie po pol
    roku i tez nie miala pretensji.
    Druga byla grozna dopoki sie nie pojawilem zmiekla na sam widok, ja
    zreszta tez. Byla moją nauczycielką w podstawówce.

    > Niestety nie wszystkie papiery które mog?ybybyae potrzebne mam - pare dni mi
    > to potrwa zanim to wszystko pozbieram, ale pani dostanie du?? sterte.

    Spoko wazne, zeby wiedzialy ze cos robisz.
    Zadzwon usmiechnij sie i powiedz ze skompletowanie wszystkiego zajmie ci
    pare dni i umow sie na za miesiac
    Po czym przygotuj solidne pismo (oparte na paragrafach) wyjasniajace
    dlaczego to nie jest samowola.
    Tylko zrob to z głową, albo z prawnikiem budowlańcem. To ich zatyka
    zdrowo, bo żeby to podważyć musiałaby znleźć lepszego speca.
    Wszystkie dokumenty skseruj, dołącz wyjaśnienie "paragrafowe" i list
    przewodni do Sz.P. Xymeny Iksinskiej, ze niniejszym przesylasz dokumenty.
    Wsadź w kopertę A4 porzadnej jakości papieru i wyślij poleconym.

    Po czymś takim w moim wykonaniu nawet sie wiecej nie odezwali.