  • Data: 2008-05-15 21:22:02
    Temat: Re: "to podatnik ma udowodnić że jest niewinny" ?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g0i6r1$qkn$1@inews.gazeta.pl...

    > widzisz, nawet ci poszli na rękę dając szanse wytłumaczenia się.
    Może masz i rację. Bo faktycznie mam się wytłumaczyć...
    ale..

    > Przerabiał.
    > To ty masz udowodnić, że jesteś niewinny.
    >
    > Sprawa się jeszcze nie zaczeła.
    > Oni prowadzą czynności wyjaśniające, z ich "czynności" wyszło im, że
    > materiały od których odliczyłeś VAT zużyłeś na "nielegalu".
    > Dlatego chcą od ciebie cokolwiek co stanowiło by dla pani przykrywkę, żeby
    > sama była czysta i mogła sprawę zamknać.
    Gdyby jeszcze ta pani powiedziała co chce to byłoby luks. A jeżeli mnie
    przywitała tekstem "pan jest winny" to mnie ścięło z nóg.

    > Słowa pani z US przeczytaj tak:
    > Wyszło mi, że nie ma pan prawa do odliczeń, na litość boską niech mi pan
    > da jakieś argumenty, zebym mogła jakos szefowi pokazać, że to nie prawda."
    > Jak się nie doczeko, do dostaniesz pismo z US o wszczęciu kontroli, już
    > oficjalnej z paragrafami".
    Ja przeczytałem tak :
    " No nareszcie mamy cwaniaka który chciał nas okraść na 1400 zł. Nie zna sie
    na przepisach to go troche potrenujemy. Gazety przeczytane, kolejków z
    pitami nie ma to nudno się zrobio"

    To tak trochę półżartem - oczywiście zdaję sobie sprawę że masz racje w tym
    co napisałeś powyżej, ale nie mogę się oprzeć takiemu tokowi rozumowania jak
    napisałem.

    > Jak sie doczeka, to więcej żadnego pisma z US już nie dostaniesz, a sprawa
    > pojdzie do szafy na dno.

    Niestety nie wszystkie papiery które mogłybybyć potrzebne mam - parę dni mi
    to potrwa zanim to wszystko pozbieram, ale pani dostanie dużą stertę.

    --
    PawełJ